
Եթե մինչ այդ աշակերտները
կարծես <<սարսափում էին>> շարադրություն գրելուց, ապա այս մեթոդիկայով շարադրություն գրելը իրավիճակը փոխեց . աշակերտների մեջ
ոգևորություն առաջացրեց թեմայի պատրաստի
պլանը, շարադրության բնաբանները, որոնք ընտրված էին գրողների ՝ աշնան մասին բանաստեղծական
տողերից, փոփոխական կազմով զույգային աշխատանքը, որոնք օժանդակող բնույթ ունեին. առավել դյուրին էին
դարձնում շարադրելու ընթացքը:Աշակերտներն աշխատել էին
ակտիվությամբ, ինչի գրավականը նրանց բովանդակալից , նկատելի որակական աճով
շարադրություններն էին : Լավագույն շարադրություն գրող
աշակերտներն արժանացան պատվոգրերի:
No comments:
Post a Comment