
Նախատեսվում է, որ մրցույթի
արդյունքում հավանության կարժանանան երկու դրամաշնորհային նախաձեռնություն՝ յուրաքանչյուր
դրամաշնորհի գումարը չպետք է գերազանցի 100.000 (Մեկ հարյուր հազար) ՀՀ դրամը:
Ակնկալվում է, որ դիմորդ աշակերտական խորհուրդները կներկայացնեն հայցվող գումարի
առնվազն 20% համաներդրում:
Դրամաշնորհային
նախաձեռնությունները նպատակ ունեն.
v Նպաստել Եկեղեցու, Դպրոցի, ՏԻՄ և ԵՊ ոլորտի այլ կառույցների
համագործակցությանը՝ ուղղված երեխաների շահերի պաշտպանությանը:
v Խթանել
աշակերտական խորհուրդների իրազեկության բարձրացմանը՝ ԵՊ ոլորտի հիմնախնդիրների
բացահայտման և արձագանքման մեխանիզմների ուղղությամբ:
v Աշակերտական
խորհուրդների միջոցով խթանել համայնքների երեխաների՝
իրենց իրավունքների պաշտպանության
վերաբերյալ իրազեկության
բարձրացմանը (բռնություն, հանգստի և ժամանցի ոչ
ճիշտ կազմակերպում, կրթությունից և առողջապահական ծառայություններից դուրս մնալը, մտքի,
խղճի և դավանանքի ազատության իրավունքի ոտնահարում և
այլն...):
Մրցույթի
շրջանակներում խրախուսվում են Աշակերտական Խորհուրդների այն նախաձեռնությունները,
որոնք կիրականացվեն հոգևոր առաջնորդների աջակցությամբ և ակտիվ մասնակցությամբ: Կխրախուսվեն նաև 2 կամ 3 աշակերտական խորհուրդների համատեղ ներկայացված 1 նախաձեռնություն:
«Երեխաների պաշտպանությունը մեր համայնքում» ծրագիր-առաջարկները կարող են ընդգրկել
հետևյալ խնդիրներից մեկը կամ երկուսը. /սակայն չի բացառվում այլ խնդիրների ընդգրկումը/
Ø Երեխաների
Պաշտպանության ոլորտի կառույցների գործունեության վերաբերյալ իրազեկության
բարձրացում քարոզարշավների, ֆլեշմոբերի, բակային ճամբարների միջոցով:
Ø Աշակերտական
խորհուրդների կողմից բանավեճերի միջոցով համայնքում առկա բռնության դեպքի քննարկում:
Ø Քրիստոնեական
տոների կամ միջոցառումների կազմակերպումը
որպես երեխաների շահերի պաշտպանության գործընթաց:
Ցանկալի չէ
ներկայացնել ծրագրի առաջարկ, որի հիմնական նպատակն է գույքի, սարքավորումների
ձեռքբերումն, ինչպես նաև կահավորման կամ վերանորոգման աշխատանքներն են:
Ծրագրի
առաջարկը պետք է ստորագրված լինի աշակերտական խորհրդի նախագահի և կնքված լինի
դպրոցի տնօրենի կողմից: Ծրագրի առաջարկը լրացնելիս խնդրում ենք հետևել ներկայացված
առաջարկի ձևի կառուցվածքին և չգերազանցել էջերի առաջարկված քանակը:
Ìñ³·Çñ - ³é³ç³ñÏÝ»ñÇ
÷³Ã»ÃÝ»ñÇ Ý»ñϳ۳óÙ³Ý í»ñçݳųÙÏ»ïÝ ¿ 2015 Մայիսի 11.-ը ժամը 17:00:
Շահող ծրագիր-առաջարկը ընտրվելու է
փորձագիտական հանձնաժողովի կողմից՝ հիմնվելով ՎՎ Հայաստանի կողմից մշակված
չափանիշներին համաձայն: Հանձնաժողովի նիստին կարող են մասնակցել ծրագիր-առաջարկ
ներկայացրած դպրոցների ներկայացուցիչներ՝ խորհրդակցական ձայնի իրավունքով:
Սույն դրամաշնորհային ծրագրերը կմեկնարկեն 2015թ.Մայիսի 25ից և պետք է ավարտված լինեն մինչև 2015թ. հունիսի 25-ը:
ՍՅՈՒՆԻՔԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ
ԾՐԱԳԻՐ
- Ծրագրի անվանումը՝
- Ծրագիրը
իրականացնող կողմեր
Վորլդ Վիժն Սյունիքի
Զարգացման Ծրագիր
Ծրագրի ղեկավար՝
Միքայել Համբարձումյան
Հասցե՝ ՀՀ Սյունիքի մարզ, ք. Կապան, Մ.Ստեփանյան
6
Հեռախոս՝
(0285) 2 27 40 , 2 27 70
Հայխնայբանկ
հ/հ՝ 160224095010
ՀՎՀՀ. 02528755
|
..............................Դպրոցի Աշակերտական
Խորհուրդ /ՀԱԽ/
ՀԱԽ-ի ղեկավար՝ ________
Հասցե՝ ՀՀ, Սյունիքի մարզ,
______________________
Հեռախոս՝
|
__________ դպրոցի տնօրեն՝ ____________
հասցե՝ ՀՀ, Սյունիքի մարզ, __________________
Հեռախոս՝
Բանկային հ/հ Կապանի Գանձապետարան
Հ/հ՝
ՀՎՀՀ.
|
- Ծրագրի ընդհանուր
արժեքը-----------դրամ
ՎՎ ներդրում -------------------------------- դրամ
Դպրոցի ներդրում ---------------------------
դրամ
Այլ կազմակերպություններ կամ անհատներ ___ դրամ
- Ծրագրի տևողությունը
շաբաթ
- Ուղղակի
շահառուներ
5.1 5.2 5.3 5.4
0-16
տարեկան - 16-25
տարեկան - 25-60 տարեկան -
60-ից բարձր -
- Ծրագրի ամփոփ նկարագիր (առավելագույն
0.5 էջ)
Այն հիմնականում պարունակում է Ձեր ծրագիր-առաջարկի ամփոփ նկարագրությունը`
·
Հստակ ձևակերպված
հիմնախնդիր/պրոբլեմը,
·
Ծրագրի նպատակը,
·
Ակնկալվող արդյունքները,
·
Շահառուները/
նրանց թիվը,
·
Ծրագրի իրականացման
վայրը և տևողությունը
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Հիմնախնդրի
սահմանում (առավելագույնը 0.5 էջ)
Հիմնախնդիրը սահմանվում է որպես
բացասական համարվող և փոփոխություն պահանջող առկա իրավիճակ: Հիմնախնդրի ձևակերպման ժամանակ պետք է
հստակ նշվի
•
բուն հիմնախնդիրը. ի՞նչ բացասական իրավիճակ է առկա,
•
պատճառը (ները). ի՞նչն է բերել
տվյալ հիմնախնդրի առկայությանը,
•
հետևանքները. ինչի՞ն է հանգեցրել հիմնախնդրի առկայությունը:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Ծրագրի նպատակը
և խնդիրները(առավելագույնը 0.5 էջ)
Նպատակը պետք
է լինի հստակ, պարզ, հասանելի, չափելի և նպաստի հիմնախնդրի լուծմանը: Դա այն ցանկալի
իրավիճակն է, որը նպաստում է հիմնախնդրի լուծմանը եւ որին ծրագիրը ձգտում է ի վերջո
հասնել:
Խնդիրները - կոնկետ
քայլեր, որոնք ուղղված են հիմնախնդիրը ձեւավորող որոշակի պատճառների լուծմանը եւ որոնց
միջոցով հնարավոր կլինի հասնել առաջադրված նպատակին
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Ակնկալվող
արդյունքները (առավելագույնը 0.5 էջ)
( ներկայացրեք այն արդյունքները, որոնց նախատեսվում է հասնել
ծրագրի իրականացման միջոցով: Հիշեք, որ արդյունքները պետք է լինեն չափելի, հասանելի
և տանեն դեպի նպատակ)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Իրականացման նկարագրությունը (առավելագույնը
0.5 էջ)
·
Նշեք տվյալ ծրագրում
հնարավոր համախոհներին, համագործակիցներին, որոնք հետաքրքրված են և կողմ են Ձեր բարձրացրած
խնդրին և նկարագրեք նրանց մասնակցութունը ներկայացված ծրագրի իրականացման գործընթացում,
·
Ցույց տվեք, թե
ինչպես են համայնքաբնակները ներգրավված ծրագրի իրականացման գործընթացում:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Ծրագրի աշխատանքային պլանը
Լրացրեք կցված ծրագրի աշխատանքային պլանը
( հավելված A)
· ՎԵՐԱՀՍԿՈՒՄ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
Բացատրեք, թե ինչպես եք վերահսկելու և գնահատելու ծրագրի կատարողականության
ընթացքը:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- ԲՅՈՒՋԵ ԵՎ ԲՅՈՒՋԵԻ
ՄԱՆՐԱՄԱՍՆ ՆԿԱՐԱԳԻՐ
· Լրացրեք կցված բյուջեի ձևը (հավելված B), որը ներառում է պահանջվող
ծախսերը և ներդրումները,
13. Լրացուցիչ տեղեկություններ
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ԱԽ-ի անդամներ՝
1. ---------------------------------------------
2. ---------------------------------------------
3. ---------------------------------------------
4. ---------------------------------------------
5. ---------------------------------------------
___________դպրոցի
տնօրեն
Կ.Տ.
No comments:
Post a Comment